Lortgris nummer 1.

Igår var jag slutkörd. Ikväll är jag DÖD i kroppen.
Herregud.
Fast kanske inte så konstigt, 5e dagen i rad jag tränat hårt.
Nu blir det vilodag imorgon och på lördag, det behövs!!

Träningen idag var GALET jobbig. Fyfasen. Har nog aldrig känt mig så orklös i slutet som ikväll.
Mina ben ville knappt bära mig. Det var bara att bita ihop och stänga av alla känslor.
Tur att man kan köra den pressen på sig själv när man är grupp, hade gett upp för länge sen om jag hade kört helt ensam.

Hinderbanan var tuff. Efterråt var man smutsig, blöt och illaluktande.
Fanns 3 vattenhinder, med lera på botten. Som man ska ta sig igenom. Man fick hålla sig i ett rep samtidigt. Vattnet var gammalt och surt - luktade FÖRJÄVLIGT. Men det var bara att bita ihop och ta sig igenom. Vattnet gick upp till naveln på mig.
Jävligt skoj var banan, men man får ju inte vara finkänslig av sig om man säger så.

Efterråt blev det tvätt av kläder, skor och fingervantar.

 Sulorna borttagna.

 Legat i blöt i 30 min.

 Tvätten full igång.

 Nytvättade och fina skor igen!

 Blev fina undertill med.

 Nästan som de var från början.
.
 Torkning pågår.

 
Myskläderna fick åka på, de är välbehövliga ikväll!


Kvällsmat efter träning:
Pasta
Tomatsås med bönor
Riven parmesan-ost
Lättmjölk
1 banan

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv haha jo fast man går ju ner snabbare när man har mer att gå ner. Jag skulle kunna gå ner ända till 45 och ligga på normalvikt. Dessutom åt jag knappt något igår och väldigt lite i förrgår, så går nog upp det mesta snabbt igen haha.



Ja det kanske man får testa haha;)

2010-09-30 @ 22:22:53
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv nej men 45 vill jag inte väga! Men man kan ligga runt där med min längd - Är bara 157 cm lång haha:)

2010-09-30 @ 23:48:31
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: emsut



Vilken grym träning. Och skitig :) Du var väl värd att gå i mysbyxor :)



Tack! Jag är nöjd med 32,07. Började jogga/springa

bara för kanske tre månader sen så.. Det känns bra! :)

2010-10-01 @ 07:19:05
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0