inte mänsklig.

Är helt slutkörd. Och då menar jag totalt SLUTKÖRD.
På samma sätt som igår, lite halvdeppig efterråt. Varför blir jag det?
Brukar ju vara hur glad som helst efter träning.
Passet idag var jobbigt, och jag fick som plus i kanten himla ont i skadan.
Så jag kunde inte ta ut mig till 100% i alla övningar. Tråkigt.
Är så himla less på det där jäkla benet.
Kanske därför det inte blir lika kul att träna också, när det gör ont.
Hoppas på att det försvinner över natten, så jag kan köra hårt imorgon.
För om jag fortsätter har såhär ont som ikväll,
hur fasen ska jag ta igenom mitt träningsprogram denna veckan isåfall?!
Och jag hatar att inte fullfölja.

Kvällsmat:
Pastasoppa med räkor
Varm lättdryck

Till råga på allt har jag fått rejäl hosta efter träningen.
Hoppas på att det inte är någon allvarligare sjuka, och att det försvinner lika fort igen.

För att jag ska tänka något positivt så ska jag ju inte ha medvind hela tiden. Måste ju ha motvind som jag kan kämpa mig förbi. Men det är just när jag får motvind - som jag tappar oftast. Jag ger upp.
Detta får inte hända. Jag ska inte ge upp och ramla ner igen.
Hoppas att ni hjälper mig på vägen, och inspirerar mig till att fortsätta, för det behöver jag! 
Och det brukar ni vara duktiga på!
Så ska även jag försöka inspirera er på vägen! Let's do this together!

Kommentarer
Postat av: emma.



Heja dig! Och heja mig! Vi är bäst :)



Du klarar det.

2010-09-28 @ 07:11:57
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0