kommit ikapp.

Rundan på 6,4 km är gjord! Har jag tagit igen gårdagen som jag sa att jag skulle göra.
Det var riktigt härligt väder ute, och det är så mysigt att gå i naturen när det är helt vindstilla och solen skiner!
Tog en banan och ett litet glas lättmjölk innan jag gav mig ut.
Nu väntar jag på lunchen, sålänge städar jag undan på rummet lite.
Senare väntar jobb, och efter det blir det att cykla till Friskis direkt för att köra Skivstång/Spinning 90 minuter. Gah, hur ska jag orka?! Blir trippelt upp idag eftersom det är dubbelpass.
Kommer vara helt slut ikväll och imorgon. Tur att jag kör yoga imorgon, kan ju behövas!!

Kroppen lär i alla fall må bra!
Det är ju trots allt detta vi har bloggen för, för att följa vår egna utveckling!
Lätt ska det fasen inte vara.
SÅ NU KÄMPAR OCH KÖR VI!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0