Lång dag - och jag gillar det!

Godkväll godkväll!
Dagen har varit fullspäckad, så har inte riktigt hunnit uppdatera.
Gick upp vid 10-tiden idag.
 
Frukost:
Smoothie (frysta vinddruvor, frysta tärnade mangobitar, färskpressad apelsinjuice och lite lätt naturellyoghurt)
2 brödbitar (smör, ost, skinka, cocktailtomater)

Sedan cyklade jag ner mot stan för att möta en vän. Hon skulle äta, och detta blev på McDonalds, jag köpte inget. Och blev inte ens sugen på något där heller för den delen! Efter en stund vandrade jag vidare till jobbet
Jobbade några timmar, sen hade jag en håla, så då gick jag in till stan igen och mötte upp min vän igen. Vi gick en runda i några affärer.
Jag köpte min efterlängtade skinnjacka "Jofama by Kenza", upptäckte dock nu att det är en rätt stor rispa på ryggen - inte sådär jättesnyggt. Så får gå tillbaka imorgon med den, och hoppas att det finns någon mer i min storlek!! För det är den perfekta skinnjackan. Om det nu varit en billig skinnjacka kanske jag inte brytt mig så mycket, men nu handlade det om rätt mycket pengar...
Vi gick till espresso house och satte oss ute i solen efter köpet. Jag köpte ingen mat/fika här heller, kändes som onödiga pengar. Och onödigt onyttigt.
Efter deras fika vandrade jag tillbaka till jobbet igen!

Mellanmål:
1 yoggi yalla
Några cashewnötter
½ glas alkoholfri champange

Om ni undrar över champangen, så hade mina kära kollegor köpt champange och cashewnötter för att fira att jag klarat gesällbrevet i helgen! Har verkligen världens bästa kollegor!! Kunderna blev väldigt glada och belåtna, och vi märkte att det var uppskattat att få lite champange serverat! =)

Kom hem vid 20.30 och då var det dags för kvällsmat, fick inte i mig så mycket måltider idag...
Fick bli:
Fullkornsris
Kycklinggryta
Lättmjölk

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0