lång natt.

Sorry för dålig uppdatering under gårdagen.
Hade fullt upp med jobb, och sedan kompisar. Var ute på krogen igår i det blåsiga vädret, och kan inte påstå att det var någon vidare höjdare att vara helt nykter. Hade inte tänkt stanna så länge, men ändå kom jag inte hem förrän 03.30. Folket skulle äta nattemat som bestod av kebabrulle (inte jag) och någon hade försvunnit och var himla seg på att komma tillbaka. Där satt man och höll på att somna sittandes, och bara ville hem och lägga sig i sängen, men ändå var jag tvungen att vänta eftersom de skulle åka med mig hem. Humöret var väl inte direkt på topp där i slutet.
Med tanke på den sena natten, vaknade jag nu vid 12.30 och kände mig i princip bakfull (?), vilket är omöjligt. Hade en himla konstig känsla inombords, var trött, kände lite deppkänsla och var lite halvväck. Detta försvann som tur var nu när jag fått lite frukost i mig.

Fick bli:
1 nybakad morotsfralla med ost (17%) och skinka på.
1 ägg
Lättmjölk

Ska iväg och rösta i eftermiddag, sen blir det också förmodligen träning på Friskis med! =)


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0