matdagbok

Frukost:
Havregrynsgröt med tärnad nektarin, russin och lättmjölk
Smoothie (frysta exotiska bär, 1 banan, 1 msk turkisk yoghurt, färskpressad apelsinjuice)
1 ägg

Lunch:
Kycklinggryta
Grönsaker (cocktailtomater, gurka, ruccolasallad, vinddruvor)
Vatten

Fika:
Italiensk glass (lite av 8 olika sorter, sammanlagt ca två kulor)
2 bitar mörk choklad

Kvällsmat:
Rotfruktssoppa
Lite klippt bacon i soppan
Stenugnsbakat bröd med ost och paprika på
Mineralvatten LOKA päron/krusbär

Kvällsfika:
A la carté glass - choklad/vaniljglass med marshmallowsbitar i
Varmt citronvatten

Blev ovanligt mycket glass idag! Himla gott! Den sista glassen var ju dock mindre nyttig. Men bättre än godis i alla fall, för glass kan jag kontrollera hur mycket jag äter!

Har jobbat hela dagen lång idag, och ikväll har vi ätit gott för att fira min storasysters pojkvän som fyller 30 år imorgon! De åker till Kroatien imorgon bitti, lite halvfusk. Hade ju varit himla skönt att åka iväg! Men får glädjas åt de som kan åka iväg och njuta! hemma har jag ju fullt upp med jobb, min blogg, träning, min planering och massa höstmys! Det är inte helt fel det heller!!



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0