min dag.

Powerwalken blev gjord imorse. Riktigt gott väder ute!

När jag kom hem blev det frukost:
Naturell yoghurt med musli (dinkel, havre, vete, korn, råg och linfrön), vinddruvor, russin och lite flytande honung.
Varmt citronvatten med ingefära.



Efter någon timme blev det cykeln till jobbet.
Jobbade 13-18.45 idag.

Lunch:
Tortellini med risottofyllning, basilikasås och stekta grönsaker. (färdigfryst)
Vatten

Blev sen i tiden med sista kunden, och stressade som en idiot. Var bortbjuden till en tjejkompis kl 19 för att fira att hon fyllt år med middag och förfest.

Det bjöds på mat:
Hemmalagad pizza (en bit med köttfärs, och en med tomat/champinjoner)
Jag gick till kranen och hämtade vanligt vatten, istället för läsk. Lite stolt över det faktiskt.

Till efterrätt:
Marängswiss (vaniljglass, kolasås, bananer, maränger)

Herregud vad gott det var!! Drack vatten till detta med.
Kom precis hem för en stund sedan, nu skulle de andra vidare till stan, och jag cyklade hemåt eftersom det står jobb på schemat imorgon!

Träning idag:
powerwalk - 6,4 km
cyklat - 6 km


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0