Min kväll!

, nu ska jag berätta om min kväll!

Ikväll fick jag för mig att testa Pablo Robertos tränings-dvd för första gången som jag fick med ett Topphälsa nummer för några veckor sedan. Har hört mycket positivt om denna, men usch nej säger jag bara! Ingenting för mig. För det första - träna inomhus framför tv:n. Blir sliskigt varmt och lite utrymme. Sen vissa övningar gillade jag, men vissa gick inte alls pågrund av min skada. Fick ont. Det var ingen tränings-dvd som gav pepp till mig, kände mer att jag ville stänga av den och aldrig göra om det.
Körde i alla fall styrka i 15-20 minuter. Började på fettförbränningsdelen också, men stängde av mitt i.

Tog av mig innegympaskorna och drog på mig joggingskorna istället och gav mig ut i friska luften, och så fint väder vi haft idag!
Blev en runda på 6 km. Powerwalk. Joggade ca 1 km - men fick avbryta, fick så himla ont i rumpan/knäet. Om ni undrar vad det här är för "skada" som jag kallar det, så är det ingen riktigt som vet. Men troligtvis en muskel som kommer i kläm. Vilket gör JÄKLIGT ont. Har haft det ca 4 år. Gör ont i höften/rumpan, sen strålar det hela vägen ner till knäet. Kan komma närsomhelst i periodvis, oavsett om jag ligger i en soffa eller om jag tränar osv.
Det är ju bara typiskt att det skulle komma ikväll, när jag var så jäkla sugen på att springa! Det är så frustrerande när man verkligen vill något - men inte kan.
Men men, jag fick mig lite motion i alla fall! Gjorde några situps och armhävningar efterråt också.

Mat fick det bli när jag kom hem:
Pärl-couscous sallad (Pärl-couscous, tomat, gurka, pumpakärnor, persilja, rucollasallad, dressing)
Rökt skinka med fyllning (Keso blandat med Örtaromat och Citronpeppar)
1 banan
Lättdryck

Nu har jag tagit en dusch! Ska försöka somna lite tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV Ja precis, nu är jag nästan färdig! Det ser finare ut i alla fall! :)



Ja men precis, jag är inte lika godissugen längre heller faktiskt! Vilket jag aldrig trodde skulle hända haha.

2010-09-03 @ 07:40:01
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0