min långa dag.

Som sagt, lååång dag idag.
Körde Core/Spinning 70 min (stod 60 på schemat, men stämde tydligen inte), så blev mer träning än förväntat! Och fy vad jag svettades på spinningen efter core-passet. Det rann bokstavligen från alla håll och kanter. Kändes som jag var en hel vattenpöl!
Cyklade hem från Friskis, och åt en ½ banan. Sedan blev det lunch som bestod av ris, korvstroganoff, grönsaker och lättmjölk.
Sedan cyklade jag iväg igen, men denna gången till jobbet. Jobbade 13.30-20.00. Sedan cyklade jag hemåt direkt mot tjejkvällen. Där väntade pizza (3 smala bitar från en familjepizza), vatten (medan de andra drack coca cola).
Sen avslutades kvällen med ett helvete - godisskålar.
Och jag bokstavligen vräkte i mig.
Var i alla fall trevligt att träffa flickorna igen!
Nu när jag är hemkommen igen, har jag fått sjukt ont i magen och den är stor som en ballong. Möjligtvis godiset jag tryckte i mig???!!
Har dessutom ont som fasen i min skada ikväll.
Haltar fram, och jag blir så himla frustrerad.
Är supertrött, och det är alldeles strax dags för sängen!
För att sammanfatta dagen: Bra start på dagen - mindre bra nu på kvällen.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0