muskler.

Har börjat fascineras mer utav muskler. Muskler som inte syns jättetydligt när man är normal
- men som syns om man spänner sig.

Testade för skojs skull fota mig själv med arm- och ryggmusklerna. Syns ju faktiskt mer än vad jag trodde! 
Nu har jag ändrat kontrasterna i ett bildprogram - så det syns tydligt vart musklerna sitter.
Syns förmodligen inte lika mycket på samma sätt som den blekfisen jag är i vanliga fall, haha. Men det är mina muskler i alla fall! Och mer ska det bli!


 Arm- och ryggmuskler.

 Mage, som kändes lite extra platt imorse.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Wow, imponerande!

Jag ser ut som... vet inte, flubber eller en stutsboll

2010-09-18 @ 11:23:09
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0