my breakfast.

Idag vaknade jag vid 9.30 och kände mig riktigt utvilad! Hade inget alarm på, och det verkar som att jag kan vakna någorlunda tidigt ändå! (tidigt för mig iaf..)
Nu har jag en ledig dag framför mig. Har hunnit få i mig frukost hittills.
Det fick bli 1 ägg och 1 stort glas smoothie. (frysta exotiska frukter, 1 banan, lite lätt naturellyoghurt, Tropicana - färskpressad apelsinjuice)
Om ni undrar var min havregrynsgröt har tagit vägen, så är det så att jag hade fått en munblåsa för några dagar sen, vilket jag aldrig fått tidigare. Min pappa kan få det av nektariner. Vilket jag hade i gröten varje morgon! Tänkte att det kan vara något samband där. Munblåsan är i alla fall borta - och jag har hittat en ny god frukost på vägen. Smoothie sitter helt rätt på morgonen, och går fort att göra! Kommer såklart äta havregrynsgröt vissa dagar ändå, men känns dumt nu när jag precis blivit av med blåsan. Kan ju äta med päron och så i med, men nektarin eller persika är så himla gott att ha i!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0