New haircut

Hallå folket! Nu har jag blivit kortklippt, och jag är riktigt nöjd faktiskt! och det är KORT! :)
Har haft helt fullt upp idag, så har inte hunnit uppdatera förrän nu. Jag var på salongen vid 10-tiden och rensade källaren, hämtade lunch på stan. Fick bli en Salami- och mozzarella paj med grönsaker. Mycket god! Sedan blev mitt hår avklippt. Sedan cyklade jag in till VILA och köpte ett par jeansleggings. Me like, me like! Sedan var det bara att trampa hemåt. Väl hemma fick jag i mig 1 ägg, ½ energibar och varmt citronvatten.
Vid 18.15 cyklade jag iväg mot träning - Military Fitness idag. Vilket jag inte tränat på ca 8 veckor. Och herregud vad SVETTIGT och så jääääkla kul det var!! Blir helt entusiastisk när jag bara tänker på det!! Om ni har Military Fitness i er stad - SÅ PROVA DET! Bättre träning kan man inte få för hela kroppen!
Att det börjat ett snygg kille där var ju lite jobbigt bara, men det gick super ändå! Man kan inte koncentrera sig på annat än träningen med såna träningspass kan jag lova er!!
Och jag ska även passa på att säga välkommen i förskott till min träningsvärk.
När jag kom hem blev det kvällsmat - pastasallad (med massa nyttigt & gott i), kokta morötter, 1 kokt majskolv. Lättmjölk till detta.
Sedan var det dags för en efterlängtad dusch! Har inte riktigt vant mig vid det korta håret bara, herregud vart tog allt hår vägen när man schamponerar håret?
Fick i mig lite kvällsfika också, African Rooibos te, några russin, 1 banan och 3 ostskivor (10%)

 Nytagen bild på frisyren!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Cool frilla! :)

2010-09-14 @ 20:42:56
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0