optimisten försvann för ett tag..

Åh, fick ett sånt där depp-svall över hela mig. Bara kom från ingenstans. Enbart för mitt ex är online på facebook. Som han aldrig är annars. Att en sån LITEN grej kan få en att deppa ihop.
Ta boooooooooort.
Usch, gillar inte när det kommer tillbaka när man mått kanonbra några veckor.
Och varför är jag deppig?????
Nej, jag vet inte. Känner mig lite ensam, fick bara ett sånt där sug efter pojkvän, och då menar jag inte mitt ex. Utan en ny spännande kärlek. Men å andra sidan, så kan jag trivas riktigt bra som singel också. Bara jag har saker att göra. Man kan koncentrera sig på sig själv och inte på alla andra för en gångs skull.
Men fyy, det är mysigt med pojkvän.

I alla fall så har jag varit ledig idag, en lördag. Så det får man ju njuta utav! Fast jag älskar att jobba. Jag kommer in i en helt annan värld - som jag älskar att vara i. Men den kommer tillbaka på tisdag, så får försöka stå ut med ledigheten..

Frukosten idag blev samma som tidigare dagarna: 1 ägg + 1 stort glas smoothie

Lunch: 1 köttfärspirog (fullkorn) + grönsaker + varm nyponsoppa

Fika: 1 bulle + 3 småkakor
(var på besök hos mormor. så hon bjöd som vanligt på massa kakor, men det uppskattas, för hur ofta får man hemmabakade kakor?? Finns bara våra förfäder som lyckas göra såna goda liksom)

Nu är jag hemma efter en lång dag hos mormor. Har också plockat päron och äpplen på en äppelgård ;) inte varje dag man gör sånt! Mysigt var det i alla fall.

Snart väntar kvällsmat, hoppas på något gott!
Och för övrigt så är mitt sockersug på toppen idag (not gooood.....)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har fått ett beautiful blogger award i min blogg, in och kika hur du ska göra!:)

2010-09-11 @ 18:56:51
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gumman! Här kommer en stor fet kram!<3 Deppträsket har jag också varit fast i så vet hur det är, hoppas du mår bättre snart! Peppkram

2010-09-11 @ 19:34:00
URL: http://jennyskablisund.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0