Redo för hösten!

Nu så har jag äntligen lite tid för datorn igen! Dagen har varit fullspäckad och jag njuter utav det!
Dagen började med frukost på 1 ägg och 1 stort glas smoothie.
Sedan cyklade jag ner till stan och mötte en kompis vid halv 11-tiden. Väldigt lugnt med folk på stan vid denna tiden, och det var så himla skönt att gå och titta i affärerna! Slapp kö till kassan osv.
Skulle egentligen bytt skinnjackan idag, men det blev inte så. Fanns bara en i varje strl, så därför beslutade jag att behålla den! Den där "rispan" som var lite större , skulle vara där. Skitsnyggt att den ser sliten ut, men just den rispan tyckte jag såg lite otänkt ut, men sen är jag också perfektionist.. Så antagligen bara jag som tänker på det, haha. Jag är iaf supernöjd med jackan! Älskar fårpälskragen och kedjan (bonus att de går att plocka väck också, så man kan använda jackan fler årstider)

 (här ser den nästan grå ut, men svartare i verkligheten)

Hittade ett par höstboots som jag köpte, som jag älskar! Enkla och snygga.



Nu är jag redo för hösten!!

Efter jag cyklat hem från stan blev det lunch. Pastasallad + grillad fläskfilé (rester sen tidigare). Loka mineralvatten smultron/citron till.
Jag sprayade på impregneringsspray direkt på skorna, så jag kan smörja med skofett imorgon och sedan börja använda dem!

Cyklade iväg till jobbet vid 14.30. Tog med träningskläderna. Var på jobbet i ca 3 timmar och planerade lite grejer.
Fick i mig lite mellanmål - Varmt citronvatten, 1 blåbärsmuffins (hemmagjord) och en energibar.
Sedan cyklade jag direkt till Friskis & Svettis.
Där blev det träning i ca 70 minuter. Blev en del fysträning på rullbandet - både powerwalk och jogging. Sedan körde jag styrketräning - enbart mage och rygg idag.
Har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon ;) men älskar hur hårt man kan pressa utan att känna sig så trött efter några stycken.

När jag cyklat hem så bjöds det på pappas pannkakor till kvällsmat! Åt 3 stycken, och 3 skivor stekt bacon till. Drack lättmjölk.

Har också hunnit få mig en lång skön dusch, och prat med mamma och pappa. 
Varit en bra dag idag!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv haha folk säger att vi är lika ganska ofta :)

2010-09-09 @ 08:04:14
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0