Ruggigt väder!!

Nu är jag hemma igen!
Har jobbat hela eftermiddagen/kvällen.

Fika vid 16-tiden:
1 banan
1 äpple
1 nektarin
(tärnade alltihopa och blandade)

1 muffins
1 knäck-kola kaka

Kakorna var inte inplanerade. Hade en barnklippning, och den lilla pojken hade precis bakat med sin mormor. Så han ville bjuda mig på kakorna. Så himla söt! Hade inte hjärta i att slänga det utan jag åt upp kakorna. Och goda var dem!

Kvällsmat fick jag i mig nu vid 22-tiden. Fick bli enkelt:
3 cocktailtomater
Gurkstavar
Kärnfria vinddruvor
Rökt skinka med keso och örtsalt
2 ostskivor ihoprullade (10%)

Halvligger här nu i sängen under täcket och fryser lite smått. Det regnar och blåser ute.
Nu börjar det verkligen bli höst ute!

Kommentarer
Postat av: emsut



Hejsan! Jag la till dig på bloglovin! :)

2010-09-16 @ 08:44:47
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0