Sätt nya rekord - Träna efter din cykel

Sitter här med den nya iForm tidningen som kom hem i brevlådan idag.

DETTA ÄR INTRESSANT TJEJER! För er som har problem med mensvärk och som tränar.
Jag tyckte detta var bra information, man kan få förståelse varför man inte alltid är på topp.



Klicka på bilden för att se!
Har inte tagit med allt från tidningen. Tog med rubrikerna och en introduktionstext.
I tidningen förklarar de under varje rubrik vad man ska tänka på mm.
Säg till om ni vill att jag ska skriva det också om ni tycker det låter intressant!
(Men rätt mycket text att skriva i onödan för den som inte är intresserad)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Intressant! :) Men frågan är hur jag ska klara av lätt jogging när jag knappt kan stå upp dag 1-6 haha

2010-09-30 @ 19:14:04
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0