slutkörd efter hårdträning.

Jag är helt slutkörd.
T körde totalt slut på oss allihopa. När vi kommer till träningspasset, säger han "idag blir det ett tufft pass. vi kommer köra 90% styrka rakt igenom".
Och jag kan säga att det var styrka till max.

Över 100 armhävningar
Över 100 situps
Över 70 upphopp
Över 50 knäböj (30 st med en människa på ryggen)
Rejäl magträning
Maxsprint kortsträcka


Det var NÅGRA av sakerna vi hann göra på 1 timme.
DET VAR ETT RIKTIGT JÄVLA JOBBIGT PASS IDAG. Jag kommer förmodligen vara död imorgon.
Men som sagt, imorgon och på lördag är det powerwalk/jogging som gäller, så jag hinner vila upp mig!
Och vi gillar hårdträning! ;) och roligt är det att träna!!

Kvällsmat:
1 glas smoothie

(frysta exotiska frukter, 1 banan, lite naturell yoghurt och färskpressad apelsin/mango/passion juice)
1 varm macka (dubbelvikt mörkt bröd) med ost (10%), skinka och tomat.
Varmt citronvatten med ingefära


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0