uppladdning inför träning.

Nu har jag varit duktig och varit och röstat för första gången i mitt liv!
Om 20 minuter bär det av till Friskis för ett core-pass 60 minuter.
Blir bastun efterråt, och det är något som man verkligen kan längta efter!!

Gjorde en smoothie, och åt en ½ energibar för att få lite mer energi i mig innan träningen! Nu kööööör vi!

Nästa vecka börjar träningen på allvar. Då är det HÅRDTRÄNING som gäller. Har gjort upp ett träningsschema som ni ska få ta del av senare idag!
Vill träna massa nu, känna den där underbara känslan efterråt.
Man känner sig så duktig, stark och engagerad!


Kommentarer
Postat av: emsut



åh! det är härligt när man känner sig sådär pepp inför träning! :)



jag har ätit hela dagen och känner mig så opepp man bara kan bli.. :/ och fet!



jag tycker att boken är bra, än så länge.

har läst lite dryga hälften.. :)



2010-09-19 @ 16:33:07
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Linnea

Håller med Emsut ovan till 110%

Bästa som finns att känna sig sjukt peppad och jag hoppas att jag kommer dit snart igen!

2010-09-19 @ 18:19:36
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0