7 things about me

Fina Linnea bjussade mig på ett Award!


1. Jag kan inte säga nej åt folk - resulterar att jag får dåligt samvete och till slut ger med mig

2. Jag är perfektionist - kan störa mig på något om jag inte gör det helt perfekt.

3. Jag har vissa saker jag gör som vana - t.ex. känner på alla spisplattorna med händerna för att se om de är varma. (haha, smart som man är)

3. Jag älskar engagerade människor


4. Jag är väldigt svag för just godis


5. Jag har svårt att inte ta kritik personligt


6. Jag har en mamma som är 50 år och har tvättbräda


Jag nominerar:
Jenny
Miss Viktig
Min kamp mot vågen
Hallonlove

REGLER

"Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. Skriva 7 intressanta saker om dig själv."


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0