En dag på stan!

Tiden bara tickar iväg, och ibland undrar jag vart den tar vägen.
Gick upp vid 10 idag och åt frukost.
Fick bli en rejäl nyttig god frukost! Bra start på dagen!

Havregrynsgröt med krossade linfrön och solroskärnor
1 litet glas lättmjölk
1 ägg
1 stort glas smoothie (frysta mangotärningar, 1 banan, lite naturell lättyoghurt och färskpressad apelsinjuice)




Efter detta var jag mätt som en plätt.
Hoppade in i duschen och gjorde sedan iordning mig. Skulle precis gå ut för att cykla iväg till stan. Men då bara öser det ner regn från ingenstans. Så det fick bli bilen istället! Rätt skönt för en gångs skull faktiskt.
Gick på stan i 3 timmar. Och det finns såå mycket underbara grejer ute i butikerna nu. JAG VILL HA. Och jag har inga pengar just nu. Så himla typiskt.

Kom hem vid 16.45 och då var min mage hungrig. Åt ingenting på stan heller, så blev ett stort glapp med maten.

Fick bli:
2 skivor lantbröd (osötat) med ost, skinka, ruccolasallad och tomat.

Saker jag vill köpa in till hösten:
> mysig grå stickad kofta
> svart spetslinne


> transparent tröja


> smink från make up store - läppstift, täckstift, primer, nagellack


> stor ring
> plånbok
> väska
> klocka

Hur ska jag ha råd med allt detta....?


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0