a confession to make.

Nu är det såhär , att jag har en confession to make.
Jag har inte skött mig. Det blev ingen powerwalk idag.
Var precis påväg ut, gick ungefär 30 meter, och så känner jag av skadan. Om jag hade gått några hundra meter till hade jag förmodligen haltat fram. 
Är ju rätt så bekant med denna skadan efter ett antal år om man säger så... 
Så, istället fick jag vända tillbaka. Och sen cykla till salongen så jag fick min cykeltur för dagen, benet blev mycket bättre genom cyklingen! Så cyklingen är gjord - 6 km.
För att gottgöra powerwalken, hade jag tänkt ta den imorgon istället. Det blir lite extra mycket imorgon, men så får det bli! Gjort ska vara gjort.

För övrigt har det varit en helt okej dag. Fick dock min 3-timmars kund avbokad 50 minuter innan hon skulle komma, jäkligt surt. Men fick istället färgat mitt egna hår, och även vår lärlings hår. Och det blev kanon!

Frukost:
Smoothie
1 gott & gräddat med ost, skinka, tomat

Lunch:
Vegetarisk lasagne
3 cocktailtomater
Vatten

Mellanmål:
1 äpple
Yoggi Yalla

Kvällsmat:
Couscous-sallad
Lättmjölk

Övrigt:
2 bitar mörk choklad med mintbitar (70%)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0