wiho, nytt klippkort.

Mellanmål:
2 skivor bröd (gott & gräddat) med ost, skinka, keso, solrosfrön och cocktailtomat.
2 glas färskpressad apelsin/ananas/passion juice.

Nu är det 1 timme kvar till träningen, låt tiden gå snabbt. Jag vill röra på mig nuuuu!!
För övrigt klickade jag precis hem ett nytt klippkort på Military Fitness.
Nu har jag 8 ggr att utnyttja på 6 veckor framöver.
Skulle egentligen bara köra på Friskis & Svettis, men kunde fasen inte hålla mig borta från detta.
Det är den bästa träningen kroppen nånsin kan få - enligt mig.
För er som inte vet vad Military Fitness är, så kan ni gå in och kika HÄR.
Finns i olika städer , så vem vet? Kanske finns hos dig med!
REKOMMENDERAR DET TILL 100% (om ni gillar utmaningar, och tuffa pass. Och vill träna HELA kroppen)


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0