wind of change.

Humöret har förbättrats sedan imorse, skönt!
Hade en supermysig lunch med massa snack. Åt räksallad (räkor, ägg, avocado, sallad, tomater, gurka mm.)
Såg mycket mumsigt ut, och var även gott! Drack vanligt vatten till.
Gick sedan till Åhléns och fick inhandlat ett par nya tights, och även ett nagellack till hösten! Me like.
Sedan cyklade jag hemåt, och så härligt väder! Solen värmer skönt.
Istället för Yoga inomhus, så har jag omvärderat mina planer.
Det blir utomhusträning idag, och ingen utomhusträning som helst
- utan det blir Military Fitness!
WIHO, känner mig taggad!!
Så gick det med den "lugna" träningsdagen. Men nu är jag fasen sugen på att köra hårt idag med!!

When you've found that special thing
You're flying without wings

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0