back to reality.

Nu är jag hemma igen, ska inte säga "äntligen" för fasen vilket väder vi har här hemma! Kunde gott stannat några dagar till i värmen.

Jag har haft en helt underbar vecka!
Jag har ätit gott, sovit gott, tränat, vandrat i bergen, solat, shoppat mm.

Här får ni se lite bilder från resan!


1. Puerto de mogan
där vi bodde.


2. Ubåt som vi åkte ner under vattnet med. 
   Fina fiskar och ett stort skeppsvrak på botten.


3. Mysiga Puerto de mogan från nära håll.


4. Pappa och jag ute i det turkosa vattnet.


5. Dags för sol.


6. Jag i vattnet
med min nya fina bikini.


7. Playa de Amadores


8. Över byn Mogán
uppifrån ett berg vi bestigit.


9. Canarian Tapas, hur underbart gott som helst!


10. Bergsbacken mittemot hotellet. 
     Vi joggade upp för denna 2 ggr under veckan. Det kändes!
   
(se utsikten uppifrån på bild nr 1)


Kommentarer
Postat av: emsut.



Ser riktigt härligt ut! :)

2011-02-04 @ 06:31:12
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0