nya träningskläder!

Börjar bli himla trött, och ändå sitter jag kvar uppe.
Upp imorgon och jobba igen!

Idag har jag gjort några fynd på Team Sportia! De hade 20% i hela butiken!
Fick bli en ny sport-bh och även ett par nya långa tights!
Extra roligt att träna när man har nya träningskläder,
och min träningsgarderob börjar utökas mer och mer!



Tightsen är vanliga helsvarta. Helt galet skönt tyg!
Tajta, men sitter inte åt som korvskinn.
Man känner knappt att man har dem på sig, himla gott!

Har redan invigt de nya grejerna på Indoor Walking Medel idag!
Svetten absorberas bort på ett helt annat sätt.
Helnöjd med köpet.

Nu ska jag krypa ner och släcka lampan, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag hoppas det, hoppas jag mår bättre snart så jag kan komma igång! (:

2011-02-11 @ 00:20:11
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0