dagens.

It's been a long day.

Dagen började med en rejäl frukost, för att sedan dra vidare mot ett Core/Bosu pass på Friskis.
Just det här med Bosu är ett helt nytt pass, och jag som älskar nya utmaningar var tvungen att infinna mig!

Och jag kan bara säga en sak - I loved it!

Core kan kännas lite halvsegt ibland, men det här Core/Bosu var verkligen någonting för mig!
Om ni har detta på ert gym, så testa det direkt!!

Passade även på att betala min medlemsavgift för 2011 när jag ändå var där.
Så nu är det bara att köra på!

Eftermiddagen har bestått av bokföring. Finally done. För 2010 i alla fall.

Imorgon väntar jobbet igen, så då blir det vardaglig motion som tar mig dit.

Nu väntar sängen på mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Vad innebär Bosu? :)

2011-01-11 @ 07:02:49
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0