it's gonna be a long day.

Idag chockade jag kroppen och gick upp 06.30.
Är så trött att jag vill gå och lägga mig i sängen igen och sova några timmar till.
Men icke sa nicke. Nu får jag försöka hålla mig vaken.
Kanske kan jag vända lite på dygnet och somna tidigare ikväll.

Jag har hunnit boka tid hos en sjukgymnast med specialkompetens för rygg.
Har fått utlåtandet:
"diskret bakåtbuktande disk och förtjockade ligament flava" från MR

Vad detta nu är........
Har i alla fall blivit beodrad att gå till den här sjukgymnasten,
och förhoppningsvis få både behandlingar och träningsprogram av henne.
Får se vad hon har att säga om saken.
Så nu är det bara att ge sig tusan på att ha tålamod och kämparglöd.

Dagens frukost:
Havregrynsgröt (havre & quinoa) med mango och lättmjölk
1 kokt ägg
Varmt citronvatten med färsk ingefära

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0