ond cirkel.

2 månader utan bloggande.
Vad har hänt under tiden?

Jag har gått runt och väntat på min dynamiska magnetröntgen 
- som inträffade förra veckan.
2 månaders väntetid, galet.

I alla fall, så har jag fått svar. Men vet inte riktigt vad svaret innebär.
Men hoppas inom den närmsta veckan kunna veta hur det ser ut för mig.

Det har inte varit mycket träning under tiden,
eftersom jag inte fått belasta min kropp.
Det har blivit en hel del tröstätande, speciellt med godis.
Och som ni vet, så resulterar det i plus på både vågen och kroppsmått.

Det räcker inte med min vardagsmotion med cykel 6 km till och från jobbet.
Jag äter mer än vad jag gör av med.

Jag har hamnat i en ond cirkel, där sötsuget har blivit större än viljan.

Jag HOPPPAS på att jag kan ta nya tag snarast!
Behöver bara lite jäkla krut i mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad jobbigt att du inte vet, lider med dig! Hoppas att du kommer att må bättre snart! Kram till dig

2011-06-16 @ 19:44:49
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0