start på dagen.

Jag är så tung i huvudet nuförtiden när jag vaknar på morgonen.
Hållt på nu i 2 veckor.
Jag sover mycket längre, och jag har börjat snooza igen...
Är det dags för semester igen kanske?
Det hjälpte ju sist. Men fasen, man är ju bara 20.
Så trött ska man inte behöva vara?
Tur att min semester börjar om 2 veckor i alla fall.

Har fått i mig frukost.
Det blev naturell yoghurt med nektarin och skivade jordgubbar. Så galet gott!
Drack lite varmt honungsvatten till det.
Blev ingen jättefrukost eftersom det blir rätt tajt med frukost och lunchen idag.
Så kan det gå ibland.

Igår inhandlade jag lite saker på Stadium, ska visa er sen!

Hoppas ni får en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas att du har rätt, är så himla missnöjd. Vill verkligen inte ge upp, men ibland är det för tufft!



2011-06-21 @ 17:44:47
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0