träningskläder!

Idag har jag varit på Friskis för första gången på ett tag nu,
körde Core/Bosu 60 minuter!
Det kändes mer än vanligt , men ändå skönt att vara där och köra järnet.

Invigde mitt nya träningslinne som jag hittade på Stadium, för 49 kr (!)



Ovan vid turkost, men gillar det jättemycket! Himla skön kvalité på linnet också.
Lite roligare och träna när man är lite färgglad!

Inhandlade även träningssockar och träningstrosor, för det är något jag saknat.

Att köpa snygga träningskläder man trivs i ,
gör faktiskt att man blir mer taggad till att träna!

TIPS! Gå och köp något nytt till er nu när det är rea!
Det behöver inte bli dyrt. Man kommer långt med en 50-lapp!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0