aj, aj, aj...

Jag kan knappt gå.... Haltar fram, och sträcker till och stannar av att det gör ont.
Fasen också.
Det är min skada som är i farten, gör extremt ont i kväll.
Mamma sa "men herregud, du går som om du var 90 år". Och ja, jag känner mig som om jag var 90 år med.
Jag kan alltså inte gå långa sträckor. Kan gå från toan till sängen.
GREAT.

Har blivit lite omplanering i schemat pågrund av det här. Imorgon blir det INGEN träning överhuvudtaget. Delvis för att jag har jätteproblem med benet ikväll, och sen för att hela min kropp värker av träningsvärk efter gårdagen.
Jag tror jag behöver en heldags vila. Och då menar jag HELT vila. Tråkigt men sant.

Bytte jobbdag, så jag blir ledig imorgon och jobbar torsdag istället. Kommer tillbringa min dag i Jönköping på Elmia, mässa för trädgård/växter med min fader, syster och farbror.
Vi planerar att åka 8.00 och vara hemma vid 17.00
Kl 18.00 ska vi på möte hos Skatteverket, för nystartade näringsidkare. Klart där 21.30.

It's gonna be a long day tomorrow.
Och följden blir att det inte blir så mycket uppdatering här på bloggen imorgon!
Hoppas ni har förståelse för detta ;)


MAT IDAG
Frukost
(se i förra inlägget HÄR)
1 banan efter träningen

Lunch:
1 fläskfilébit
5 klyftpotatisar
Fullkornsris
Gräslök
Ugnsgrillad lök
Stekta champinjoner
Vatten
(småplock från helgen)

Mellanmål:
Hemmabakad morotsfralla - skinka och paprika
½ avocado
Te - African Rooibos
Vatten

Mellanmål nr 2:
Yoggi Yalla
Vatten

Kvällsmat (sent):
Omelett
Bacon
Lättdryck


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0